fredag 26 augusti 2011

Idag var det till att kliva upp tidigt så att jag hann duscha eftersom de ska komma någon gång idag och stänga av vatten och avlopp här. De var dåliga ledningar så de behövde bytas. Skönt att jag inte ska vara hemma idag;P Jobbigt när man inte har någe vatten och inte kan använda toaletten under en hel dag.
Så nu sitter jag och väntar på att Elsa ska ringa och säga att hon slutat så ska jag åka dit och umgås lite och göra lite ärenden på byn. Ska iväg och se om ja får lämna in vår blue-ray spelare igen bl a. Lämnat in den en gång men de fick inte till allt:( Så nu gör jag ett nytt försök.

Och ikväll blir de kalas med jobbet. Både jag och andreas ska iväg. Blir nog skoj:)

Igår kväll var jag till Elsa efter jag varit på dollar och vi var runt på byn och gjorde några ärenden men vi hann inte klart så därför blir det en sväng till idag. Och på kvällen var Mita, Camilla och Daniel på besök. Mycket trevlig dag:D

Men nu ska ja göra mig iordning ifall hon ringer snart:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar