måndag 29 augusti 2011

Helgen

Så var hemma igen efter en helg av kalasande. Började med fest med jobbet. Det var riktigt kul. Skrattade så jag hade ont i magen:) Tror inte Andreas hade väntat sig att det skulle vara sånt hålligång som det var;P

Men vi blev kvar längre än jag trott och sedan kunde jag inte somna på ett tag så det blev inte allt för mycket sovet den natten. Var enormt trött morgonen efter, men det var bara upp packa mina saker och åka och jobba för när jag slutade åkte jag till Elsa för att göra iordning inför Linns kalas. Var lite seg så vi kom sist av alla. Men det var ett jätteroligt kalas:) Alla hade gjort god mat och tårtan var jättefin:)

Söndagen spenderade jag i Elsas soffa medan vi såg film hela dagen. Hann med Unrested(tror ja den hette), King Kong, Barnyard, Ai och Drakarnas rike. Och Andreas kom och åt pizza med oss.


Men det var nog en hård helg för nu har jag blivit sjuk:( Så idag ska jag ta det lugnt och vila. Se till så att jag blir frisk riktigt fort för till helgen blir det 56 års kalas här. Måste ju orka med alla förberedelser och själva kalaset. Så håller tummarna att det här är någe snabbt övergånget.



Den fina tårtan Linn bjöd på:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar