onsdag 24 augusti 2011

Förseningar

Suck:( Min födelsedagspresent har blivit försenad. Får nog vara glad om ja får den nästa vecka:/ Men men...den är ju trots allt på väg. Och det är ju alltid något.
Så var sista kvällen gjord för denna sommar. Ska jobba några kvällspass till vad jag vet men då är vi tillbaka på ordinarie öppettider så då slutar jag halv 10 istället för halv 11. Har gått bra hela sommaren iofs men nu när det är så mörk ute känns det mer.
Imorgon blir det jobb en sväng från morgonen och sedan ska jag hälsa på Elsa lite. Sedan får jag se vad det blir efter det. Och i helgen blir de bara kalas. (plus lite jobb) På fredag blir det ett kalas och på lördag ett annat. Mycket sånt nu;)

Nu ska ja tugga i mig de sista av min nektarin och sedan blir det sängen.
Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar